ابزار منو ثابت

شرکت فلزیاب نانو بازرگان

ابزار وبمستر

سیستم تشخیص نشت گاز و آب “ای دی اس کروکون”

سه شنبه 24 تير 1399
13:21
کوروش

سیستم تشخیص نشت گاز و آب “ای دی اس کروکون”
از شرکت های Moffatt Enterprises، سیستم های حفاظت سیالات، ADS، ابزار تشخیص Crowcon. برای پیدا کردن یک نشت در کمتر از ۳۰ ثانیه قبل از اینکه آن را به خاک سپرده شده است، بدون فشار توسط آزمایش هر یک از لوله مشترک به عنوان آن گذاشته شده است. یک فرستنده اولتراسونیک در هماهنگی با یک دستگاه آشکارساز اولتراسونیک برای یافتن نشت استفاده می شود. این آشکارساز سیگنال های التراسونیک قابل خواندن را به صداهای قابل شنیدن تبدیل می کند و آنها را برای سهولت تشخیص تقویت می کند. با قرار دادن فرستنده در داخل یک لوله یا آیتم تست، سیگنال به دنبال هر سوراخ در لوله یا مفصل خواهد بود. سیستم های ذخیره سازی سیالات: سیستم های Permalog + مستقر در سراسر سیستم توزیع نرم افزاری، به صورت مغناطیسی به دریچه ها متصل می شوند و از الگوریتم های پیشرفته برای تشخیص امواج صوتی نشت از سر و صدای پس زمینه استفاده می کنند. واحد “از خواب بیدار” و گوش دادن در طول شب هنگامی که سر و صدای محیط در پایین ترین آن است. اگر سر و صدای نشتی تشخیص داده شود، واحد با استفاده از یک لینک رادیویی دو طرفه همراه با محل تقریبی نشت، به یک واحد تلفن همراه ارسال می کند که می تواند یک خدمه را برای پیکربندی دقیق و تعمیر نشت ارسال کند.
شرکت فلزیاب نانوبازرگان
مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

سیستم آشکارساز نشت لوله سری “PQWT-CL”

دو شنبه 23 تير 1399
23:12
کوروش

PQWT-CL

سیستم آشکارساز نشت لوله سری “PQWT-CL”
این سیستم ابزار حرفه ای هستند که شرکت های آبرسانی، شرکت های گرمایشی، شرکت های ساختمانی شهری و شرکت های املاک بررسی می کنند که آیا لوله های زیرزمینی آب را از بین می برند. آنها عمدتا برای پیدا کردن و تعیین محل نشتی خط لوله تامین آب استفاده می شوند و همچنین می توانند برای تشخیص نشت سایر سیستم های لوله کشی فشار استفاده شوند. هنگامی که مایع در خط لوله از طریق منبع نشت به علت فشار بوجود می آید، نویز تولید شده توسط اثر بر روی دیوار داخلی در طول خط لوله یا در امتداد وسیع لایه ذخیره شده به زمین گسترش می یابد و این دستگاه منبع نشت را از طریق درجه.
*امکانات و جزئیات:
دو روش اندازه گیری اصلی وجود دارد. اندازه گیری دقیق: تجزیه و تحلیل طیف دوبار کلیک کنید “تجزیه و تحلیل طیف” برای ورود به حالت اندازه گیری تجزیه و تحلیل طیف، تا زمانی که شنیدن اثر صوتی روشن است. پروب در پیاده رو زیر خطوط لوله که باید شناسایی، و طولانی فشار سوئیچ دسته از اتصال سیم، اندازه گیری یک نقطه را به پایان برسانید و سپس کلید سوئیچ را از دست می دهید. برای بازرسی هر متر در طول خط لوله، سوئیچ را فشار دهید. هنگامی که در کنار منبع سرب قرار دارد، صدا در گوشی وجود خواهد داشت. اگر حجم افزایش یابد، کل طیف روی صفحه دستگاه افزایش می یابد. اگر نزدیک به منبع نشت باشد، واکنش واضح تر است. بنابراین این مکان می تواند به طور موقت به عنوان منبع نشت در نظر گرفته شود. اندازه گیری دقیق: تجزیه و تحلیل فیلتر.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب خوراکی فرکانسی ” آپولو تری “

دو شنبه 23 تير 1399
23:6
کوروش

ردیاب خوراکی فرکانسی ” آپولو تری ”
شعاع عملکرد ۵۰۰ متر
عمق کاوش ۸ متر
تفکیک طلا و نقره و مس و فضاهای خالی و قبرها هم بصورت خوراکی هم بصورت تنظیم فرکانس روی نرم افزار گوشی تلفن همراه
بصورت چرخش ۳۶۰درجه
قابلیت استفاده بصورت تک انتن یا جفت انتن
مجهز به مخزن جهت استفاده خوراک مورد نظر
آلیاژ جنس برنج روکش دار

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

سیستم دوربرد “آلفا اژاکس”

دو شنبه 23 تير 1399
23:0
کوروش

AJAX Alpha

 

آلفا آژاکس

 

سیستم دوربرد “آلفا اژاکس”
(طرح اصلی گلداستپ)
اولین دستگاه تشخیص دوربرد جهان است. این عنوان پس از گذراندن آزمایش های لازم از طریق مشهورترین کاوشگران در آمریکا ، اروپا ، آسیا و آفریقا و اثبات کارایی آن در تعیین اهداف از مسافت های طولانی تا ۲۲۵۰ متر و تا ۵۰ متر به عنوان عمق زیرزمینی تایید شده است و شامل مشخصات مدرن ، سیستم های هوشمند و شناسایی عملیاتی است که برای اولین بار در سطح بین المللی فقط در AJAX Alpha موجود است. مجهز به مدرن ترین و پیشرفته ترین سیستم های تخصصی برای کشف و قرارگیری مکان های طلا ، گنج و فلزات از مسافت دور. این دستگاه دارای عملکردهای بالایی است که به کاربر امکان می دهد کاوش در مورد اهداف خود را در حداقل زمان و تلاش ممکن انجام دهد. این دستگاه یک جستجوی رابط یکپارچه را در اختیار کاربر قرار می دهد ، که مسیر دقیق هدف و سیستم های بالانس هوشمند را برای حمل دستگاه و مقصد نیز نمایش می دهد ، بنابراین بهترین وسیله بدون هیچ رقیبی است. این دستگاه دارای دو سیستم تشخیص است:
۱٫ سیستم تشخیص دوربرد (دستی)
۲٫ سیستم ردیابی دوربرد (اتوماتیک)
طراحی مدرن و منحصر به فرد ، که به شما قدرت و اطمینان می دهد تا کاوش های خود را به راحتی انجام دهید ، از راحتی در تشخیص ، وزن سبک و سهولت استفاده برخوردار است. این دستگاه به طور کامل و کلیه قطعات و اجزای آن از طریق کارخانه آژاکس بدون استفاده از قطعات خارجی ساخته شده است که عملکرد ، قابلیت اطمینان و کیفیت بالایی را به دستگاه می دهد که بی نظیر است. طرحی با کیفیت بالا که برای کار در شرایط شدید و مقاوم در برابر نویز محیط اطراف طراحی شده است. صفحه نمایش رنگی برای نمایش نتایج و تنظیمات در اندازه ۵ اینچی ، به کاربر اجازه می دهد تا تنظیمات کلی دستگاه را کنترل کند و نتایج و ویژگی های جستجو را نشان دهد. رابط ها و برنامه های ایده آل که کنترل دقیق و سهولت استفاده از دستگاه را در حین جستجو به شما ارائه می دهند. محل اصلی باتری در داخل دسته نگهدارنده دستگاه ، می تواند باز و بسته شود ، که در صورت آسیب دیدن بدون نیاز به باز کردن قسمت اصلی دستگاه ، تعویض باتری به راحتی انجام می شود. قدرت اصلی به دستگاه اجازه می دهد تا ۵ ساعت کار مداوم در حداکثر سطح صدا و سطح نور پس زمینه صفحه نمایش کار کند. هدفون ، که به شما امکان می دهد نتایج جستجوی واضح و هشدارها را با نتایج صوتی مناسب و متنوع در MP3 و WAVES بشنوید.

شرکت فلزیاب نانوبازرگان
مهندس بساکی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب
صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد
به وبلاگ من خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فلزیاب نانو بازرگان است. || طراح قالب avazak.ir